Sportabonnement

Hoe activeer ik mijn sportabonnement?

Fit2gether geeft aan de sportschool maandelijks door welke bedrijven recht hebben op een sportabonnement. U hoeft alleen maar naar de sportschool te gaan en u aan te melden bij de (info)balie. De sportschool regelt vervolgens uw sportpas.

Mijn huidige abonnement moet worden omgezet hoe werkt dit?

Wanneer u al een sportabonnement heeft bij de sportschool, dan kunt u dit aangeven bij de (info)balie. De sportschool zal vervolgens uw abonnement omzetten.

Ik wil graag een sportabonnement bij mijn commercial?

Voor het omzetten van uw overeenkomst en het verkrijgen van een sportabonnement bij uw commercial kunt u het beste telefonisch contact opnemen met onze binnendienst (071-3020024), of stuur een bericht naar administratie@fit2gether.nu

Administratie

Wanneer wordt er geïncasseerd?

Wij streven ernaar om elke maand in de eerste week te incasseren.

Ontvang ik een factuur?

U ontvangt van ons altijd een factuur inclusief BTW vermelding voor uw administratie.

Er klopt iets niet aan mijn factuur?

U merkt iets ongewoons op uw factuur op? Neem gerust contact met ons op via administratie@fit2gether.nu, wij zoeken het direct voor u uit.

Er is al geïncasseerd, maar mijn commercial draait nog niet?

Wij doen onze uiterste best om uw advertentie tijdig te starten. U ontvangt hier ook diverse mails en herinneringen voor. Wanneer u echter niet tijdig de materialen aanlevert of kunt aanleveren, dient u dit bij ons kenbaar te maken. Let op: de incasso start automatisch op de afgesproken startdatum.

Vragen over uw factuur/incasso?

Heeft u vragen over uw factuur / incasso, contact ons gerust op:
administratie@fit2gether.nu.

Storneren van incasso?

Wij gaan ervanuit dat u met ons contact opneemt wanneer u het niet eens bent over een incasso. Wanneer u op eigen initiatief een incasso storneert, zijn wij genoodzaakt
€25,- extra administratiekosten in rekening te brengen, wanneer dit onterecht bleek.

Commercial

Wat voor materialen moet ik aanleveren?

Om uw commercial tijdig te laten starten ontvangen wij uw materialen graag 7 werkdagen voor de startdatum. Om uw commercial zo professioneel mogelijk te maken ontvangen wij graag de volgende materialen: Logo (eps), tekst, fotografie (hoge resolutie).

Hoe lang duurt het voordat mijn commercial is gemaakt?

Wanneer u uw materialen in goede orde bij ons heeft aangeleverd, streven wij er naar om binnen 3 werkdagen u de eerste opzet toe te sturen.

Waar kan ik mijn wijzigingen heen sturen?

U kunt de materialen opsturen naar:
vormgeving@fit2gether.nu
LET OP! Wij wijzigen niet automatisch.

Hoe lang duurt het voordat mijn commercial is gewijzigd?

Wij streven er naar om uw commercial binnen 48 uur aan te passen. Het kan voorkomen dat het erg druk is. Vraag ons gerust naar een verwachte opleverdatum.

Hoe lang is mijn commercial?

Uw commercial is standaard 10 seconden.

Kan ik mijn commercial ook verlengen?

Uiteraard kunt u uw commercial verlengen. Er zijn diverse mogelijkheden om te verlengen. De standaard is +10 of +20 seconden. Voor een extra lange commercial dient u contact op te nemen met onze binnendienst: 071-3020024. Aan het verlengen van uw commercial zijn extra kosten verbonden.

Wanneer begint mijn commercial?

Met uw contactpersoon heeft u een startdatum ingevuld. Deze datum wordt door zowel de grafische- als administratie afdeling, aangehouden om te starten.

Ik kan niet op de startdatum beginnen, wat nu?

Indien u niet in de gelegenheid bent om op de startdatum te beginnen horen wij dit graag. Dit is uiteraard geen enkel probleem. Gezamenlijk kijken we naar een nieuwe startdatum.

Commercial beëindigen?

Om uw commercial te beëindigen dient u een mail te sturen naar: administratie@fit2gether.nu. Enkel op dit adres ingezonden opzeggingen nemen wij in behandeling. Op de ontvangstdatum gaat uw opzegtermijn in, welke vermeld staat op uw overeenkomst.