FitnessTV komt voor uit de directe behoefte van Bart (Oprichter FitnessTV & voormalig clubmanager) om beter en veel gemakkelijker te kunnen communiceren met zijn clubleden.
Bart wilde graag direct zijn roosters, acties en nieuwsberichten op televisieschermen in zijn club kunnen tonen. Dit om de clubleden van een betere service te voorzien en om sneller te kunnen communiceren. Vanuit een commercieel oogpunt werden ook samenwerkingen met lokale ondernemers aangesterkt en gepromoot om onder andere bedrijfsfitness mogelijk te maken.
Bedrijfsfitness biedt een extra voordeel en is voor ondernemers een aantrekkelijke en onderscheidende arbeidsvoorwaarde en voor de clubhouder een mooie kans om nieuwe leden te werven!
Fitnessclubs kunnen via FitnessTV direct communiceren met de leden en zorgen ervoor dat de leden altijd up-to-date zijn.
Ook kan de narrowcasting van FitnessTV ingezet worden voor commerciƫle doeleinden. Denk bijvoorbeeld aan winacties, promotieacties of speciale kortingen voor leden.
FitnessTV levert narrowcasting aan een groot aantal clubs in Nederland. Samen zijn we het grootste sportieve netwerk van Nederland!
Ook onderdeel worden van het sportieve netwerk van FitnessTV?